Zapisz się na webinar!

Black Friday to nie koniec - to początek.


Po zakupowym szaleństwie przychodzi fala... zwrotów. Co wtedy?


Zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego pokażemy, jak zadbać o customer experience po zakupie — niezależnie od tego, czy Twój sklep ma zaawansowaną integrację systemów, czy dopiero planuje ją wdrożyć.


Widzimy się w czwartek, 11 grudnia o 11:00!

Nie odpowiada Ci termin?

🔔 Zapisz się, a prześlemy Ci nagranie – obejrzysz w dogodnym dla siebie momencie!


Webinar zaczyna się za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund
ZAPISZ SIĘ! ➜

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

✔ Dowiesz się, jak zadbać o klienta po zakupie, nawet jeśli planuje zwrot


✔ Zobaczysz, jak działa dobrze zaprojektowany proces zwrotu – od UX po komunikację


✔ Otrzymasz gotowe pomysły na sekwencje emaili, kampanie „win-back” i segmentację klientów


✔ Przekonasz się, że dobra komunikacja posprzedażowa nie wymaga zaawansowanych technologii


✔ Poznasz zmiany prawne, które wpłyną na sposób obsługi zwrotów w e-commerce

Poznaj prowadzących

Michał Leszczyński

Head of Content & SEO, GetResponse

Od ponad dekady związany z marketingiem online, ekspert w dziedzinie email marketingu, strategii contentowej i SEO. Autor licznych publikacji, kursów i prelegent na branżowych konferencjach w Polsce i na świecie. Występował m. in. podczas Ecommerce Warsaw Expo, Global Email Marketing Summit, Technology for Marketing oraz Semrush Global Marketing Day.

Mateusz Rębisz

Sales Manager, Wygodne Zwroty

Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialny za rozwój i komercjalizację projektu Wygodne Zwroty (wśród klientów biznesowych znajdują się m.in. Decathlon, Venezia, Martes Sport, Wojas czy Tatuum – łącznie ponad 2000 sklepów i blisko 3 mln zadowolonych konsumentów). Zwolennik efektu synergii w e-commerce na podstawie partnerstwa biznesowego i prostych, bezpośrednich relacji.

Webinar zaczyna się za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund
ZAPISZ SIĘ! ➜

Zapisz się, jeśli:

✔ Prowadzisz sklep online i chcesz poprawić doświadczenie klienta po zakupie

✔ Pracujesz w zespole marketingu lub obsługi klienta w e-commerce

✔ Szukasz pomysłów na automatyzację komunikacji

✔ Zależy Ci na zmniejszeniu frustracji klientów i zwiększeniu szans na ich powrót

W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę przy pomocy linku wypisu, który znajduje się w otrzymanej wiadomości. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych i przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności GetResponse.

Najczęściej zadawane pytania:

Jak wykorzystacie moje dane?

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich, aby przesłać Ci link do webinaru, przypomnienia o wydarzeniu, a po spotkaniu nagranie i wartościowe materiały edukacyjne o ecommerce oraz marketingu. Możesz w każdej chwili wycofać swoje zgody — wystarczy jedno kliknięcie.

Czy inni uczestnicy zobaczą moje dane?

Nie. Dane, które wpiszesz w formularzu rejestracyjnym, nie będą widoczne dla innych uczestników ani osób trzecich.


Kto organizuje ten webinar?

Organizatorem jest GetResponse — polska firma, która od lat wspierają rozwój ecommerce dostarczając narzędzia do email marketingu i automatyzacji. To marka znana z doświadczenia (ponad 25 lat na rynku), solidności i nowoczesnego podejścia do marketingu online.

Nie mogę być na żywo, czy dostanę nagranie?

Tak. Całość będzie nagrywana i po webinarze prześlemy Ci nagranie na podany adres email — spokojnie obejrzysz je w dogodnym dla siebie czasie.


ZAPISZ SIĘ! ➜

Ta strona powstała w kreatorze stron GetResponse. Chcesz stworzyć podobną? Załóż darmowe konto!